28 Şubat 2011

EYMEN'İN ARABALI PASTASI VE KURABİYELERİ



   Eymen'in araba merakı,evindeki küçük kalesi ve topundan esinlenerek annesi canım arkadaşım Gülay'ın isteği ile böyle bir tasarım ortaya çıkardık..Pastanın içeriği vanilyalı pandispanya,vanilyalı krema,muz ve fındıktan oluşmaktadır.Eymen'in pastasına uygun olarak düzenlenmiş  Arabalı Kurabiyeler ise benim doğum günü hediyemdir.. 2.yaşın kutlu olsun Eymenciğim..Nice mutlu senelere...
                                              EYMEN'İN 1 YAŞ PASTASI 


    Gülaycığımın Nesrin Hanım'ın bloğu pastatasarim.blogspot.com adresinden beğenip benden rica ettiği bu pastayı 1 yaş kutlaması için yaptım..Benim için önemi çok büyük çünkü yaptığım ilk sipariş pastam..Bana güvenip destek verdiği için Gülay'a çok teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder